Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2007

απο μία LADY !

«Αφιερωμένο στον επισκέπτη της σελίδας μου s.k.k».

Ανήκω σ' άλλη εποχή, είμαι συνήθως σιωπηλή
τις νύχτες γράφω ποιήματα, μιλάω με συνθήματα
σ' αυτούς που έχουν πικραθεί, που έχουν τόσο κουραστεί
να πνίγονται σε κρίματα, στης μοίρας τους τα κύματα.

Ανήκω σ' άλλη εποχή, είν η εικόνα μου θαμπή
μια ζωγραφιά ο λογισμός, της θύμησης αναπαμός,
κάθε που φτάνει το πρωί γίνομαι διάφανο πουλί
που ο δικός του μισεμός δεν είναι πάντα γυρισμός.

Ανήκω σ' άλλη εποχή, δε ρώτησα ποτέ γιατί
τη σκέψη μου που με πονά που 'χει στολίδια με καρφιά
και όταν θλίβομαι πολύ, όταν δεν έχω αντοχή
καρφώνω κείνα τα καρφιά μες στη δική μου την καρδιά.

Πόλυ Σ.


Απλά κι' ανθρώπινα ο επισκέπτης (δλδ εγώ) σ'ευχαριστώ ολόλευκο κατ'εμέ κρίνο.

1 σχόλιο:

nyctolouloudo είπε...

ευτυχισμένη η καινούργια χρονιά!
με υγεία και αγάπη.

Live Traffic Map